viernes, 15 de abril de 2011

Joguets

Qui no ha tingut joguets que estimava de forma especial? Quantes hores no hem compartit amb aquell joguet, que tot i ser vell, i està mig romput no ens hi podíem deslligar? Si jo m'atur a pensar un segons ... record una cuina que vaig tenir amb tot tipus d'utensilis o una bicicleta vella, de color verd, que feia boníssim !!! Avui en dia els joguets han canviat molt, les formes de divertir-se, de passar el temps. Sembla que tot ha canviat a millor, però n'esteim segurs? Jo dubt quan veig joguets antics, perquè potser me recorden vells temps que van ser feliços o perquè avui en dia no veig o palp aquest tipus de diversió que jo vaig poder experimentar. Avui, en molts dels joguets hi trobem la tecnologia que de qualque manera s'integra en aquella nina, cotxe o videojoc. Simplement, potser sent nostàlgia o tal vegada aquelles petits joguets ens despertaven la creativitat d'una manera més directa...
Vos vull convidar a veure una exposició que es troba a Ciutadella on hi trobem multitud de joguets (antics). Mirau i decidiu per voltrus l'encant d'aquells joguets.





No hay comentarios:

Publicar un comentario